Bel ons gratis 088 088 8917

FAQ

Mijn gegevens contract

Hoe snel wordt een wijziging in persoonlijke gegevens door Securitas Direct verwerkt?

We streven er naar om alle wijzigingen zo snel mogelijk te verwerken. Houd steeds rekening met een verwerkingstijd van één week.

Ik wil mijn contract opzeggen. Wat is het opzegtermijn?

Het opzegtermijn bedraagt 1 maand voor het verstrijken van de overeengekomen contractduur. Hierna wordt de overeenkomst steeds stilzwijgend met een jaar verlengd. Het opzeggen van de overeenkomst moet per aangetekend schrijven gebeuren. De looptijd van het contract begint op de dag van oplevering van uw alarmsysteem. Die is dus bepalend voor de opzegtermijn.

Ik ga verhuizen. Kan ik mijn alarmsysteem mee verhuizen?

Ja, het alarmsysteem van Securitas Direct is draadloos en daardoor eenvoudig mee te verhuizen. Het is ook mogelijk om uw oude systeem achter te laten en een nieuw systeem in uw nieuwe woning te plaatsen. Wij nemen graag de mogelijkheden met u door. Vul het formulier in op de contact-pagina.

Wat is My Pages?

Als klant van Securitas Direct hebt u toegang tot My Pages. Dit is uw persoonlijke website, een besturingspaneel waarmee u een groot deel van uw alarmsysteem zelf kunt regelen. U kunt een groot aantal functies van het alarmsysteem controleren en instellen, alarmdiensten activeren en informatie opvragen over nieuwe aanbiedingen en campagnes. U kunt hier niet alleen componenten voor uw systeem kopen, maar ook aMessage, onze extra SMS-dienst.